Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

Jan Waclawek wek@host.sk
Úterý Září 14 18:05:10 CEST 2004

>Paralelni programovani, je mi u zapajene ATmegy128 tqfp,
>taky pekne k prdu.

No podstatna otazka skor je, co mate paralelny programator s redukciou, resp. ci mate kamarata co to ma.
Odfuknut to z plosaku nie je problem.

A nemate nejaku inu, jednoduchsiu aplikaciu, kde by ste vyskusali, ci nie je problem v tej velkej aplikacii (spominali ste 90 elytov to musi byt celkom plachta)?
Prip. par kuskov by ste to mohli skusit nadratovat len na napajanie a spi len tak do luftu a skusit parkrat preprogramovat
(ja som nalepil svaba hore nohami na univerzal a vytiahol pod lupou drotikmi spajkovackou s jemnym hrotom, a to bol pitch 0.5mm)

Alebo na nejaku dosku kde nie je osadeny ziadny rusivy balast len tak nasucho pritlacit svaba a tak skusit naprogramovat (aj ked tam je uz riziko, ze to nema dobry kontakt...).

wek