Vada osciloskopu C1-94

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Úterý Září 14 15:16:47 CEST 2004

Zrovna takovy osciloskop mam na stole. Nez jsem jej ale zacal pouzivat,
musel jsem vymenit jeden vyschly elektrolyt. Nechtel tam nabehnout nejakej
menicovej zdroj. To, co puklo, muze byt take nejakej elektrolyt. Budete
muset omrknout ty hlinikovy valecky a povymenovat.

Jirka

----- Original Message -----
From: "peter matej" <pmatej@post.sk>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, September 14, 2004 9:08 AM
Subject: Vada osciloskopu C1-94

> Zdravím,
> rád by so sa opýtal odborníkov, nakoľko na takúto vec si netrúfam. Pred
časom so kúpil Ruský osciloskop C1-94. Doteraz spoľahlivo fungoval, a dnes
som ho zapol, nabehol a po 10sec. behu v ňom niečo puklo a prestal správne
zobrazovať tj. obraz je horizontálne zúžený. Myslel som že to bude vych.
tranzistor, zmeral so ho ale je ok. Pričom ovládacím prvkom ide vych. obraz
aj horizontálne aj vertikálne. Mám k nemu aj orig. schému zapojenia, ale je
hodne zmätočná. Prosím o radu, ak sa niekto stretol s podobnou chybou v čom
to može byť. Stači okruh, nemám predstavu čo to mohlo zapríčiniť a nechce sa
mi premeriavať každý polovodič v prístroji.