Náhrada ISA

Bolek bolek-konf@eri.cz
Úterý Září 14 14:34:39 CEST 2004

Pokud vim, tak i386 a vyse mohou v protected rezimu chranit porty, tj.
aplikace muze mit zakazano pristupovat na dane porty. Pri takovem
pristupu vznikne hardwarova vyjimka (=preruseni), ktere se da odchytit a
patricne na nej reagovat. To je vsechno, co tom vim, dal jsem se o to
tak moc nestaral, ale treba by slo stavet na tomhle. Odchytavat vsechny
porty krome USB a posilat to na USB. Myslim, ze podobne fungovaly i
emulatory koprocesoru rady 387. Nevim, jak by to bylo s podporou DOSu v
takove aplikaci.

Jinak u zakaznickeho vyvoje takoveho reseni pocitejte s cenou od sto
tisic vys (a spis o hodne vys).