OBD2 interface

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 14 12:56:25 CEST 2004

Az kdyz jsem si to ted po sobe precetl uvedomil jsem si nesmyslnou
formulaci:
"...je celozivotni tedy nemeni se. I tak plati vymena lhuta..."

Ma to samozrejme byt takto: "Pokud je i filtr soucasti cerpadla tak plati
vymena lhuta..."

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Pavel
Sent: Tuesday, September 14, 2004 12:33 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: OBD2 interface

> No ja se ptam kvuli tomu palivovemu filtru - chapu ze i nafty se meni
> pomerne casto, ale u benzinu to byva rovnou soucast palivoveho cerpadla
> (hrnec strcenej do nadrze) a ten se moc menit neda.

Mate na mysli filtr nebo predfiltr. Filtr v nadrzi mam min jak 50% pripadu
benzinovych vozu a spise novejsi, soucasti cerpadel v nadrzi byva vetsinou
pouze predfiltr coz je jen hruba sitka chranici cerpadlo pred znicenim a je
celozivotni tedy nemeni se. I tak plati vymena lhuta stanovena vyrobcem,
pokud vim opet to byva 30.000km, vyssi ale pry (zatim jsem s vymenou
takoveho filtru nemel osobne tu cest) byva cena. A je to narocnejsi ukon o
to, ze musite cely celek (2stupne cerpadla s mezinadrzi, palivomer a filtr)
vyjmout a rozebrat resp. z nej vyjmout fitr. Vymena externiho filtru nekde
na podvozku nebo u motoru byva jednodusi ale zase je vetsi problem povolit
zarezle srouby. Pripad zminovaneho rendlika bude nejspise externi filtr.

Pavel