OBD2 interface

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 14 12:46:01 CEST 2004

No ja jsem tech cerpadel (konkretne novych Bosch videl docela dost) a
rozhodne tam neni jen nejaka sitka - to je ale fuk. Me spis neni jasne proc
by ucpanej filtr mel vliv na volnobeh a pridani plynu a nevadil v plnych
otackach. Cekal bych to spis obracene. mel jsem auto (Passat rv.90) kde se
filtr ani jeden stopro nikdy nemenil a melo najeto kdyz slo pryc skoro
160kkm. Moc na ucpane filtry u benzinu neverim (nafta v zime to je jina
kava), ale benzin...