delicka 138

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Září 14 12:23:50 CEST 2004

Dne úterý, 14. září 2004 11:25 m.bolebruch@centrum.sk napsal(a):
> hladam informacie ohladom hradlovych poli Xilinx.
> Chcel by som pomocou nich navrhnut delicku frekvencie s deliacim pomerom
> 138, pre vstupnu frekvenciu 10,695 MHz, aby som na vystupe mal 77,5 kHz.

pane, vite ze tohle jde udelat s pouhymi DVEMA svaby dohromady za dvacku? A
navic ziskate vyhodu, ze si budete moct prepinat delici pomer dip-switchama.
A jeste to sladke tajemstvi, jak se ty svaby jmenuji: 74xx193. Co jsem videlm
tak se delaji i dalsi a mnohem sofistikovanejsi verze (74xx59x) a i mnohe
dalsi, staci jen zapatrat na webu treba TI.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux