OBD2 interface

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Září 14 08:35:12 CEST 2004

On Tue, 14 Sep 2004, Ales Filip wrote:

> Šlo mí jenom o to vytáhnout z počítače chybová hlášení. Nechce mi to
> zvedat otáčky z volnoběhu. Když klesnou otáčky na cca 800, a šlápnu na
> plyn, tak to auto zabublá, a většinou chcípne. Zkoušeli jsme vzduchový
> filtr, víčko od rozdělovače, lambda sondu, nějaké teplotní čidla, a
> nic. Máme podezření, že bude něco s benzínem, buď ucpaný filtr, nebo
> pumpa dává malý tlak. Ale dělá to jenom když je to studené, a jenom
> při tom volnoběhu. Při jízdě žádné problémy nejsou (cukání apod.).

Neco podobneho jsem tu kdysi resil s Fordem a bylo to podpalenym tesnenim
kudy si to prisavalo falesny vzduch. Po pridani plynu z volnobehu otacky
poklesly, motor se zaskubal a pak se roztocil, auto bylo v provozu takove
linejsi. V servisu na to pumpickou servisman zacal strikat lih a kdyz
trefil tu dirku v tesneni tak se menily otacky pri volnobehu.