OBD2 interface

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Úterý Září 14 08:28:50 CEST 2004

Hello Libor,

pondělí, 13. září 2004, you wrote:

Škoda :-(
Každopádně mi v servisu tvrdili, že to ke "kufru", což je nějaké
jejich diagnostické zařízení, o kterém vědí jenom to, že to vypadá
jako kufr připojit jde.
Šlo mí jenom o to vytáhnout z počítače chybová hlášení. Nechce mi to
zvedat otáčky z volnoběhu. Když klesnou otáčky na cca 800, a šlápnu na
plyn, tak to auto zabublá, a většinou chcípne. Zkoušeli jsme vzduchový
filtr, víčko od rozdělovače, lambda sondu, nějaké teplotní čidla, a
nic. Máme podezření, že bude něco s benzínem, buď ucpaný filtr, nebo
pumpa dává malý tlak. Ale dělá to jenom když je to studené, a jenom
při tom volnoběhu. Při jízdě žádné problémy nejsou (cukání apod.).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic