posouzeni schematu

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Pondělí Září 13 21:57:30 CEST 2004

Jirí Krul pise:
> Nejake to opticke pojitko jsem uz stavel a tak si troufnu tvdit, je to
> ptakovina a hlavne mi nejak unika smysl takove veci , i pokud elektroniku
> predelam tak aby to mohlo chodit tak bez optiky bude komunikacni vzdalenost
> takoveho spoje mene nez 1m pri 100MB a na 10MB cca 2m a to pokud pouziji
> kvalitni a vykone diody, napriklad projekt RONJA u ktereho je vysilaci
> dioda buzena 12ks hradel a pri pouziti nejkvalitnejsich diod od HP spoj
> chodi bez optiky okolo 2m a to jde o 10MB .

  Taky neco o optice vim, mj jsme byli prvni co v CR vyzkouseli na
  vetsi vzdalenost 100MBit. Jinak to co jsem psal bylo jen o
  elektronice, ne o optice (ktere zase moc nerozumim).

  Jinak obvod je RTL8305SB, ktery uz od vyroby umi 100Base-FX,
  tak staci jen z levneho switche vyndat trafo a prepnout port
  do rezimu FX. Dale staci projit nabidku vyrocu na PIN diodu
  a transimpendancni zesilovac, a nejaky laser a laser driver.
  Nyni pouzivame obvody MAXim, ale vzhledem ke spatne dostupnosti
  hledame i jinde (Philips)
  nejake info se obcas objevi na:
  http://ja.web-tools.cz/freenet/viewtopic.php?t=128

--