Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Září 13 20:43:27 CEST 2004

 Dekuji vsem,
   za zajimave rady a napady, pokusim se to shrnout.

 1) nekdo se ptal jak jsou ty bajty smazane
    takze nulujou se v nich bity takze v idelanim pripadne
    se z toho stane nula, jinak proste jen to, ze nejaky bit zmizi
 2) ta 422 je v luftu pri testu, ale i kdyz nebyla
 4) jeste tu byla rada dat na VCC,  BZW asi jsem fakt blbej
     neni divu uz mi z toho fakt hrabe, ale pod touhle zkratkou
    si predstavim tak maximalne diodu,  je to tak?
 3) MK na to kapnul ;-))))
     Napajeci napeti mam 5V, ale BOD vypnut. Pokud BOD
     nastavim na 4V a zapnu!!! Problem zmizi. Az budu mit
    cas(=donesu osciloskop z druhe mistnosti) mrknu co se,
    deje na napajeni. Jsou tam impulsni zdroje 75W/5V a asi
    se tam pri zapnuti/vypnuti dejou hrozny veci nebot na ty
   desce je nekolik desitek asi 90 kusu 100uF.

 A to nejzajimavejsi, studoval jsem pohyby ve skladu a dela
 to pouze nova varka atmelu ty co tady uz nejaky patek lezi,
 to nedelaj. Nicmene v datasheetu je napsano, ze abych predesl
 corrupt FLASH ;-))) tak jednou z podminek je prave zapnuty BOD.
 Jak jednoduche staci cist datasheet a nepremyslet.
 Jeste jednou diky

 Stejne by me zajimalo kdepak soudruzi ze San Jose udelali rozdil.
                                                     Zdenek Aster