Dotaz na pouzitelnost anteny -

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 13 15:08:59 CEST 2004

Dne pondělí, 13. září 2004 09:32 Petr Simek napsal(a):
> Jenze ja z toho vysilace potrebuji prijimat kanal 3, pak tusim 33 a pak
> 39 a 49 (Nova, Prima, CT1 a CT2) takze se mi hodi ta 'sirokopasmovost'.
> Se sitem bych se na kanal 3 asi nechytil.

Ale chytil, ale musi to byt sito co zvladne 1-69. Vetsinou (ne vzdy!) jsou to
ty, co maji vpredu jeste 2-4 direktory ke kazdemu dipolu. V pasmu 1-5 ovsem
cekejte nizsi zisk, kolem 5-6 dB oproti 9-15dB v UHF pasmu.

No a samozrejme plati, ze nejlepsi zesilovac je antena samotna. Pokud budete
si davat predzesilovac, tak jeho sumove cislo musi byt nizsi, nez sumove
cislo prijimace. A cim nizsi, tim vice "vylovite" co bylo drive utopene v
sumu. Takze se divejte ne an co nejvetsi zesileni, ale na sumove cislo a taky
max. vystupni uroven (cim vic tim lip). Ja jsem tatovi sehnal kdysi nejaky co
ma jen 1,5dB sum, treba se vam taky zadari.

Kdyztak to udelejte dvojite, tedy jeden zesilovac s malym vlastnim sumem u
anteny a druhy s velkym vystupnim napetim nekde po ceste.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux