Dc/dc 6V/24V

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 13 11:02:21 CEST 2004

Dne neděle, 12. září 2004 18:00 Snail Instruments napsal(a):

> Nez na to zapomenu - vypnete si cestinu, takhle se to neda cist.

to sou ti humozni co maji nove mysleni (Sipkova Marjanka, Pepa Nos). Kdyby to
byli pametnici, nebo se aspon o problematiku zajimali, vedeli by, ze jako
standardni cestina se pouziva iso8859-2 a zadne utf8, win-1250 a pod.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux