Dotaz na pouzitelnost anteny -

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Září 13 08:13:31 CEST 2004

snad jsem Vam usnadnil rozhodovani :-)).
tomik.

-----Original Message-----
From: Petr Simek [mailto:psimek@jcu.cz]
Sent: Saturday, September 11, 2004 6:52 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Dotaz na pouzitelnost anteny -

Zdravim,

chci na chalupe zaridit prijem TV, zatim tam neni zadna antena. Klasicke
reseni je pro kazdy kanal jedna antena zesilovac/smesovac a TV. V jedne
reklame jsem narazil na tohle :

http://akce.12345.cz/antena-950.htm

nevim jak je to udelane a chtel bych se zeptat mistnich odborniku na TV
jestli se s tim nesetkali a jestli to k necemu je. Prijde mi, ze pokud
mi staci prijem jen ceskych programu z jednoho vysilace, mohlo by to byt
dostatecne..