Gauss

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Neděle Září 12 23:03:09 CEST 2004

> ja viem, ja tiez rad pouzivam jednotky SI :-) neviem co to urobi v
> pripade mojej dizertacky, prerabat vsetko sa mi dva krat nechce... V
> praxi som sa bohuzial vacsinou stretol s pouzivanim Gauss namiesto Tesla.

V tomhle pripade zalezi na tom kdo to bude cist a hodnotit. Vim
urcite, ze kdybych treba jen na jednom miste ve sve diplomce nepouzil
soustavu SI tak na to nekdo z komise prijde a pak me pekne vykoupe
(BTW jednu otazku jsem mel zakladni jednotky SI, ty jsem si predtim
trenoval, takze to docela zapusobilo).

Ale do dizertacky bych si asi opravdu netroufl dat jine nez SI
jednotky. I kdyz v magnetizmu......

Miloslav Kazda