Dc/dc 6V/24V

Zdenìk Materna zdenek.materna@seznam.cz
Neděle Září 12 22:27:13 CEST 2004

 >Nasel jsem knoflik, usiju si kabat :-)

Ne tak presne... Ja nejaky krokace shanel, ale cirou nahodou jsem je
dostal ;o)

> by mel byt asi 60Ohm, coz lze jednoduse overit >ohmmetrem. Jaka je
> indukcnost vinuti? A jaky kroutici moment? Rozmery motoru? Zatim nevime.

Ted jsem to zmeril a je to 100omh. Pocital jsem se spinanim dvou fazi
zaraz (vetsi kroutak)

> aplikaci? Tady by se uz neco vymyslet dalo.

> 6V, ovsem nebude mit zdaleka takovou 'paru'. Ale >mozna to bude
> stacit. Sam se sebou by mohl otocit i na ctvrtinu napeti.

Mel by to byt takovy samohyb - projekt k maturite. Zkousel jsem je na 6V
a 12V ale neni to "ono". Samohyb bude napajeny z baterie 6V a ze by byl
lehky se rict neda. Mozna jsem sadista, ale chci z nich vyzdimat maximum.

> klepne pepka :-)

Tu dela kamarad §=))