Z jednoho zdroje vice galvanicky oddelenych

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Září 12 00:35:55 CEST 2004

doporucujem spinany regulator, vysoku frekvenciu, a pouzite male
zaklapavacie jadra, rovno na plosak. Na plosaku si vyleptate 3x(1-2)
zavity, vyrezete obdlznikovu dieru na jadro a je vymalovano ako hovorite :-)