dalekopis

Marián Panáček hw@amonsoft.sk
Sobota Září 11 09:14:32 CEST 2004

Prudová slucka bola napajena z ustrednovej baterie, ktora mala napatie 60V a
prud bol obmedzený odporom na 20 mA. Vzhladom k tomu ze prijímac je
mechanicky, je potrebne dodrzat tento prud, a napajacie napatie volit co
najvacsie, aby bol vysoky i odpor zapojeny do serie. Prerusovanie prudu bolo
robene v ustredni mechanickym kontaktom. Pri elektronickom prerusovaní prudu
treba obvod navrhnut tak, aby nedochadzalo k zatlmeniue cievky v case
rozpojenia. Mohlo by to sposobovat skreskenie.

V zlatych casoch SINCLAIRA som dalekopis pouzival ako tlaciaren :-)

Marian Panacek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of wek@host.sk
Sent: Friday, September 10, 2004 9:50 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Re: dalekopis

Tak vdaka OM1CT mam RFT T51, to je perfektne, mienim ho prevadzkot ako
terminal s '51, pekna zhoda oznaceni...
Ta potvorka ma prudovu slucku, takze to na 5V seriak budem musiet
nabastlit. Teda toho sa neobavam, ale zaujalo ma to - ako ta slucka
(najma jej zdroj) bol (prip. je, ak je to este niekde v prevadzke)
realizovana u spojov? Da sa tym inspirovat?

Je tu nejaky pamatnik?

wek

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32