Defragmentace disku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Září 11 07:22:30 CEST 2004

Dne pátek, 10. září 2004 18:21 Tomáš Pípal napsal(a):
> Nemaji zurnalovani, takze se obcas muzou stratit data nebo ve fatce take
> prekrizit soubory.

to ano, ale cekal jsem vic :o) No takze treba fat je nebezpecny, protoz nema
implementovane uzivatelske prava. Z tohoto pohledu nebezpecnost ext2 mizi.

> Tedka nema smysl ve vetsine pripadu tyhle fs uz pouzivat. Pod woknoma se
> poziva ntfs a ja pod linuxem pouzivam ext3 a jsem zvedavej na reiser4.

Ja taky. Ale zkuste se podivat co vsecko umi XFS, hlavne jak jde zalohovat
primontovanou a k tomu RW partisnu, to s ext* neudelate. Reiserfs jak je dnes
prakticky neznam, stacila mi arogantnost autora na to abych si ho dlouho
nikam nedal, umi to uz taky? Mozna az pan Reiser bude zivotem zkusenejsi a
pochopi, ze dusevni zdravi spravce serveru je vice dulezite nez vykon FS,
vezmu jeho FS na milost. Vite ze pouhy Qmail dokazal ReiserFS totalne
naborit?

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux