dalekopis

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Září 10 21:16:59 CEST 2004

Zdravím,

    já se zkusím podívat do svých starých sešitů, možná to tam je.
Dálnopis třídy T100 jsem uměla opravit skoro po slepu, ale to už je moc
dlouho :-)  Jenom si matně vzpomínám že linkové napětí je cca 60V (jako
telefon) a proud snad 5mA ale to je bez záruky, podívám se zítra. Jenom
co si pamatuju určitě že není jedno jaká polarita je na A-C drátech.
Pokud se prohodí, tak stroj nastartuje a začne naprázdno "cvakat".
Polarita je potřeba dodžet, není to telefon :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz