Termostat v lednicce? Zaver

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Září 10 14:57:39 CEST 2004

-nechapu to, jestli byl termostat OK , pak tedy neslo vlastni chlazeni -
trvalo dlouho nez se chlad vytvoril - proto bezel kompresor dlouho.
Ale pokud by lednicka nevypnula a byl termostat OK, pak tedy nezbyva jina
moznost, nez ze by lednicka proste nebyla schopna nachladit vypinaci teplotu
termostatu - t.zn. nebyla schopna chladit!

Jestli je to jinak tak jsem asi blbej :-)
----- Original Message -----
From: Jan Matejka <matejka@cat.cz>
To: '[HWnews]' <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, September 10, 2004 10:07 AM
Subject: RE: Termostat v lednicce? Zaver

> Ne,ne,ne !
> Prave ze jaxem psal - v lednicka BYLA schopna chladit (klidne
> az do -5 st.C v prostoru pro napr.mleko..) ,ale nevypinal
> termostat. Proto prvni co me napadlo bylo,ze sem koupil a
> vymenil termostat.Ale lednicka porad chladila a termostat
> nevypinal.Proto sem se tady ptal,jestli se nekdo nesetkal s
> necim podobnym (viz. zaver) a uvazoval sem o stavbe nejakeko
> spolehliveho elektronickeho termostatu.Vcera sem vzal ten
> novy termostat a sel ho vymenit .Pak ale prisel nejaky

Predelal jsem suplikovy mrazak na chladnicku tak, ze jsem vymenil
kapilarovy
termostat za bezny pokojovy, kteremu jsem ohnul bimetal na opacnou
stranu
aby spinal teplem, nikoliv zimou (měl jsem ho k dispozici).
Nad termostat jsem nalepil sikmou plastovou strisku, aby do nej
v chladnice neprselo. Je to v provozu asi dva roky vcelku bez problemu.
V vzhledem k vetsi plose vyparniku (ma vetsi teplotu) na rozdil od bezne
chladnicky
nenamrza ale vysrazena voda se shomazduje na dne. Odmrazovani neni
potreba.

Jan Matejka