PCI -> IO port

MK info@mcu.cz
Pátek Září 10 10:59:41 CEST 2004

> No, aby som len tak nekecal, toho spartana si na I/O nejako prerabal, alebo si sa pichol na LPT?
> Teda aky je Tvoj (aj inych) nazor, ci by potencionalne boli pouzitelne aj lacne LPT PCI karty?

Spartana jsem upravoval, protoze LPT ma jinak casovani bezneho ISA slotu

Spis bych rekl, ze je pouzitelny LPT port v EPP (ECP) rezimu jako obecny IO system - dobastlit
k tomu libovolne rozhrani neni vetsi problem.

Ale jako obecna IO karta na PCI asi ne. Diky zpetne kompatibilite je casovani oriznuto aby odpovidalo
starym ISA portum, takze pro rychle IO je to nepouzitelne.
Co si pamatuju, tak maximum je v jednotkach MB/s

S pozdravem
MK

PS: opravdu jednoducha PCI karta je i na http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=171
pripadne s GALy u ELMa