Termostat v lednicce? Zaver

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pátek Září 10 10:07:49 CEST 2004

> Ne,ne,ne !
> Prave ze jaxem psal - v lednicka BYLA schopna chladit (klidne
> az do -5 st.C v prostoru pro napr.mleko..) ,ale nevypinal
> termostat. Proto prvni co me napadlo bylo,ze sem koupil a
> vymenil termostat.Ale lednicka porad chladila a termostat
> nevypinal.Proto sem se tady ptal,jestli se nekdo nesetkal s
> necim podobnym (viz. zaver) a uvazoval sem o stavbe nejakeko
> spolehliveho elektronickeho termostatu.Vcera sem vzal ten
> novy termostat a sel ho vymenit .Pak ale prisel nejaky

Predelal jsem suplikovy mrazak na chladnicku tak, ze jsem vymenil
kapilarovy
termostat za bezny pokojovy, kteremu jsem ohnul bimetal na opacnou
stranu
aby spinal teplem, nikoliv zimou (měl jsem ho k dispozici).
Nad termostat jsem nalepil sikmou plastovou strisku, aby do nej
v chladnice neprselo. Je to v provozu asi dva roky vcelku bez problemu.
V vzhledem k vetsi plose vyparniku (ma vetsi teplotu) na rozdil od bezne
chladnicky
nenamrza ale vysrazena voda se shomazduje na dne. Odmrazovani neni
potreba.

Jan Matejka