Rozpoustedlo na montazni penu??

Petr Zák petrzakcse@kralovopolska.cz
Čtvrtek Září 9 14:47:27 CEST 2004

Jak sleduji toto diskutovani neda mi to se sverit
se svou skusenosti z pred dvaceti lety kdy jsem
odstranoval z supliku nedefinovane roztekle
lepidlo. Kolega se na me neduverive dival kdyz
jsem to poleval vsemy chemikaliemi pristupnymi v
budove, bylo to v vyzkumnem ustavu chemickych
zarizeni, a pak mi poradil at ten suplik dam do
sprchy a necham na to lepidlo tect vodu pres noc.
To jsem sice neduverive ale presto udelal a rano
jsem nasel ve sprse pekny cisty suplik bez znamek
jakehokoliv lepidla, proste ta voda jez je velice
agresivni rozpoustedlo vse odstranila. Tuto metodu
jsem od te doby pouzil jeste mockrat kdyz ostatni
chemie selhala a ono to slo. Nekda pro urychleni
bylo potreba te vode dat trochu rychlosti ale
vetsinou stacilo to polozit do sptrchy a nechat na
to tect maly proud vody. Jo clovek se porad uci a
priroda je mocna kouzelnice (carodejnice).
Preji Vsem pekny den a prijemny odpocinek v
pristich dnech
Petr Zak
Brno