Laser (was: Rozpoustedlo na montazni penu??)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Září 9 22:05:01 CEST 2004

Uz ked sme pri tom zachranovani UV ziarenim a hladanim silnych zdrojov...

v prahe mate UV laser, ktory vam dokaze vyrobit pulzy s vykonom 3TW, ja
by som sa urcite obratil na nich. Vystupny zvazok ma priemer skoro 30cm,
takze s tym osvietia aj celu akumulatorovu vrtacku na jeden krat...

podrobnejsie informacie http://www.pals.cas.cz/pals/pac001hp.htm ...a
hladaju aj projekty citujem "Domácí tj. české projekty jsou vítány."

p.s. Inak celkom zaujimavo sa meria vystupny vykon toho lasera, meria sa
tlak fotonov na membranu, lebo vsetko ine by zhorelo :-)