Rozpoustedlo na montazni penu??

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Září 9 21:44:22 CEST 2004

> moj napad nie je ziaden a briliantny uz vobec nie. Ide skor o trochu
> realne videnie sveta.

Tak a ted uvidime jeste realneji a nakonec mozna zjistime, ze ten kdo mel
napad s narusenim peny pomoci slunecniho zareni mel mozna nakonec ten
nejlepsi napad.

> Pokial to horske slnko sluzi na opalovanie sa ludi, tak asi o moc
> silnejsie ako normalne slnko nebude, ze...

Takze potrebujeme predci jen silnejsi zdroj, silny jako slunce sice budem na
zemi tezko hledat (mam dojem ze ani v Cernu bychom neuspeli :-) ). Slunce je
ale predci jen silne oslabene atmosferou a presto dokaze penu po nejake dobe
rozlozit. Horske slunicko udela zrejme totez za stejnou dobu za predpokladu,
ze na tom rozkladu ma podil prave UV zareni a ne jina slozka slunecniho
zareni. Ovsem v prumyslu se bezne pouzivaji ruzne silne zarice pro ruzne
ucely a ruzne sily, defektoskopicke UV zareni asi bude prilis slabe
(kamosovi se po asi 10ti letech co dela defektoskopii stale jeste dari dobre
:-) ) nicmene vhodny zaric bychom mohli najit a mozna jeho obsluha uz tento
problem resila takze mozna usetrime experimenty.

Z cehoz plyne, ze pokud toto bude fungovat muze dotycny za to zaplatit treba
5.000kc dalsich 5.000kc ho bude stat straveny cas, usly zisk apod. ale pokud
zachrani naradi za 50.000kc (nebereme cenu za kterou by nyni funkcni ale jiz
pouzivane (samozrejme nezalite) naradi prodal ale kterou by musel zaplatit
za nove naradi) tak je porad jeste v plusu a mozna bude dekovat za napad se
zarenim a bude ho povazovat za skutecne brilantni.

Sice nevim jestli by nektery z prumyslovych zaricu skutecne svedl rozlozit
penu ale ne naradi, stejne tak nevim nakolik je realna moje ekonomicka
uvaha. Pouze jsem se zamyslel nad Vasim realnym videnim sveta :-)

Pavel