Lehce OT - termostaticke hlavice

HUDA hudaklan@volny.cz
Čtvrtek Září 9 17:48:29 CEST 2004

Dobry den,
koupil jsem hlavici na vyzkouseni. Zatim jsem se k tomu
nijak nedostal. Hlavice je zablokovana kolickem
ze strany ventilu. Me se kolicek nepodarilo bez
rozebrani vyndat. Rozebranim se ale zrusi kalibrace
nastaveni teploty. Ted si nepamatuji, zda by otaceni
nevadily draty od ohrivaciho odporu.

S pozdravem
F. Hudeček
hudaklan@volny.cz

----- Original Message -----
From: "Dolezal Dusan" <dolezal@zoner.com>
To: "'HW News' (el. adresa)" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, September 09, 2004 3:55 PM
Subject: Lehce OT - termostaticke hlavice

Protoze se blizi topna sezona, chystam se neco resit s topenim a resim, jake
pouzit termostaticke vemtily a hlavice. Protoze uz se to nekolikrat
probiralo, snad by mohl nekdo poradit. Chtel bych pochopitelne moznost je
regulovat elektricky, takze zvazuju pouzit bud hotovou hlavici s
termopohonem, nebo neco zbastlit. Koupil jsem na zkousku jednu hlavici
(tusim Herz), a pokousel se ji nejak kuchnout, ale vubec nevim, kudy do ni.
Navic mam pocit, ze v ni neni moc mista na to, aby se do ni nejak vesly
prihrivaci odpory, takze jsem asi nevybral moc dobre (oni v tom ksefte ale
nic jineho nemeli, stalo to par babek a stejne ji nekde urcite vyuziju).
Mohl by mi nekdo poradit nejaky konkretni vyzkouseny typ a pripadne poradit
s upravou (jde mi o mechanicke reseni)?

Samozrejme jsem zvazoval neco hotoveho, treba http://www.coterm.cz/95re.htm
vypada jinak dobre a cena je super, ale vadi mi na ni to, ze je natvrdo
zablokovana na teplotu 33 stupnu, rikal jsem si, ze v nouzi, kdyz ta
elektronika z nejakeho duvodu klekne, tak bych prisel o moznost klasicke
regulace, coz mi trochu vadi. Mate nekdo konkretne tuto hlavici? Zajimalo by
mne, jak je to zablokovane a zda by to eventuelne slo odblokovat.

Dusan Dolezal