Cvicenie v perl - pomoc

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Září 9 17:05:16 CEST 2004

On Thu, Sep 09, 2004 at 03:10:09PM +0200, Daniel Valuch wrote:
> kamarat ma poprosil ci by som mu nevedel dohodit niekoho, kto by vedel
> vyriesit v PERL toto:
>
> mam dva subory, prvy sa vzdy prepise novymi hodnotami, v druhom potrebujem
> aby  sa vsetko z prveho prenieslo, to co tam uz je aby sa iba updatlo a to
> co tam nieje aby sa pridalo.

Bohuzel ted nemam vubec cas, ale aspon pro inspiraci (jestli ten
tazajici umi alespon zaklady perlu).

Jestli to muze byt vsechno v pameti (10000 by melo bejt ok), tak proste
nacist vsechny hodnoty do asocitivniho pole (hash).
Vzit druhy soubor a zase cist a zapisovat do toho sameho pole.
Pak projet pole a vsechno vysypat do noveho souboru.
Nakonec prejmenovat stary na neco.old novy na neco a smaznout neco.old.
Klice v tom hashi budou pochopitelne ty parametry a hodnoty jejich
hodnoty.

Tohle je typicka uloha pro asociativni pole.

Jeste je otazka, zda na poradi tech udaju v souboru zalezi.
Pak bys e musely klice vycitat v danem poradi (pomoci si dalsim polem).

--
Zito