zrcadleni bajtu

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Září 9 12:14:32 CEST 2004

SI> Ale na druhou stranu prosta rotace doleva/doprava opakovana 8x za sebou
SI> spotrebuje 16 instrukci, zatimco tento algoritmus ma 13 instrukci. Ve
SI> vyjimecnych pripadech se mohou ty 3 instrukce hodit. Pokud by nekdo takovy
SI> pripad nekdy nasel, necht da vedet :-)

Dalsi reseni je klasickou smyckou - nejmensi, nejpomalejsi
(porad predpokladam vstup i vystup ve W, slo by to zjednodusit
o cteni a plneni W, podle pouziti)

Vyjimecna situace bude spis kdyz budou prebyvat takty.

Tomas

      Klasika se smyckou                   Rozvinuta smycka

       movwf   tmp1                          movwf   tmp1
       movlw   8
       movwf   cnt                           rlf     tmp1, F
loop:                                        rrf     tmp2, F
       rlf     tmp1, F                       (+ 7x dtto)
       rrf     tmp2, F
       decfsz  cnt, F                        movfw   tmp2
         goto  loop
       movfw   tmp2

       8 instrukci, 43 taktu                 18 instrukci, 18 taktu