Rozpoustedlo na montazni penu??

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Září 8 21:56:04 CEST 2004

At 21:06 8.9.2004 +0200, Jirka wrote:

>On kdyby si totiz tazatel prosel ten vyhledavaci odkaz, co jsem mu
>poslal, tak najde _nejmene dva_ obchody nabizejici odstranovac
>_vytvrzene_ peny. Nekdo holt ale necte a diskutuje, pripadne i po
>sdeleni reseni nadale vola o pomoc...

No jo, opravdu Google nasel prodejce toho odstranovace. Myslel jsem, ze nic
takoveho neexistuje, taxem zase o neco chytrejsi ;-)
BTW: Mozna bych zkusil odstranovac starych nateru, takzvany barvozrout.
Kupodivu se to porad prodava...
BTW2: Pokud ale behem prace s barvozroutem pujdes na zachod, nezapomen si
pred tim poradne umejt ruce, jinak te cekaj zajimave zazitky ;-> (vyzkouseno)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz