IrDA u mobilu

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Středa Září 8 13:48:09 CEST 2004

>Hm, skusil som, tak trocha akoby som pochopil... Mozno ak by ste to vedeli jednou vetou... Ale nemusite...

Chtel bych do tehle debaty pridat svoje postrehy, ale jsou dost negativni:

- MIDP je "distribuce" Javy pro mala zarizeni typu mobil nebo PDA, obrana tak aby chodila. Verze 1 mela sice v norme podporu pro seriovy a IrDA port ale moc mobilu s Javou tuhle podporu stejne neumelo, z hlavy vim ze Siemens M50 ne. Verze 2 nevim.

- Mam ted mobil se Symbianen i s Javou, takze serialni terminal pro Javu by se mi libil ale zatim jsem ho nenasel. Dokonce jsem nenasel ani terminal pro Symbian S60 coz jsou Nokie 7650,3650, Siemens SX1, a pod. Existuje neco pro Nokii 9210, ale to je nizsi verze Symbianu a navic je to placene. Jinak Symbian je potomek EPOC neboli OS Psion, opravdivy operacni system, zadna orezana Java.

Vena Kovar