Pomoc s prectenim obsahu SC87C51CCN40

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Středa Září 8 13:40:04 CEST 2004

Zdravím konferenci.
V jednom starším zařízení, které je třeba udržovat v chodu,
nám odešel procesor D8751H (okénkový).
V jiném kusu téhož zařízení je použit procesor
SC87C51CCN40  (Signetics ?).
Ten je bez okénka - asi flash nebo jen jednou programovatelný.
Bohužel se mi nepodařilo najít datasheet.
Nemáte prosím někdo programátor, ve kterém by šel přečíst
obsah programové paměti (pokud ovšem nebude "zamčená")?
Nebo alespoň funkční odkaz na datasheet, v nejhorším
případě bych si provizorní "programátor" na čtení
SC87C51CCN40 ubastlil. Jenom nevím, jak poznám, že můj
"programátor" funguje, pokud bude procesor zamčený.

Ideální by byl někdo z okolí Děčína či České Lípy, ale
i Praha je rozumná lokalita. Potřeboval bych to "na počkání",
nemohu bez něj dlouho být.
Díky.
--
Luboš Rückl