Zdroj konst. proudu

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Září 8 13:40:15 CEST 2004

Jan Kuba napsal(a):

> jo tak to sorry, puvodne jste mluvil o strane 8 , tam ty bizuterie bylo vic
> (nakej tanzistor) pak jste sice stranu opravil, ale to uz jsem poslal to o
> tom vhodnejsim
> L200..
> Vyhoda L200 je stejne ( pri stejnem poctu soucastek) ve vyssim proudu,
> teplotni ochrane...
> proste je to svab na tohle delany.
> Nicmene puvodnimu tazateli patrne jiz zdroj proudu  800mA jiste funguje,
> nema smysl to tu dal resit.

Smysl to ma, protoze debatu rad koncim az tehdy, kdyz jsou veci
vyjasnene. Tedy: LM317 ma samozrejme taky teplotni ochranu, proud u L200
je pouze o 500mA vyssi nez u LM317 (pro 800 mA je to nezajimave). O
dostupnosti jsem se jiz zminoval.

S LM317 se delaly a delaji nabijece (zejmena pro Pb aku, tedy s UI
charakteristikou) od nepameti.

--
Jirka