BITSCOPE

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Středa Září 8 10:35:42 CEST 2004

... pustim tedy take nejakou informaci do sveta. V USA sidli spolecnost,
rikaji si Madell Corp. a prodavaji docela slusnou NOVOU merici techniku za
zlomkove ceny v ceskych obchodech. Kupoval jsem u nich LAN-SCOPE, coz 2 x
100 MHz s LAN serverem (cili jde pichnout kamkoliv do site a je mozno
odkudkoliv data snimat, napr. i z vice PC) a mohu konstatovat, ze komunikace
byla excelentni (pan Shaolin Bi), na to, co si se mnou vytrpeli (balik jsem
jim posilal kvuli vysi cla a dph z vyclivaci posty zpet, aby deklarovali
nizsi castku), mohu pjet pouze chvalu. Podstatne je, ze se s nimi da vyborne
dohodnout na cene. Proti webove jsem dostal onen LAN-SCOPE, jak jsem prave
dopocital, o 35 % lacineji. Postovne me stalo 55 USD. Zejmena ty levne
osciky by se tam daly poridit vyrazne levneji nez odpovidajici pouzite v
bazarech v CR.

Pristi rok, budou-li ovsem penize :), mam zalusk na jeden z tech spektraku
co nabizeji :)

Samozrejme, je zde otazka reklamace, ale to uz je riziko levnych nakupu v
zahranici ...

Hezky den, Simon Cihelnik