OT / zachrana dat z HDD

Martin Záruba swz@volny.cz
Středa Září 8 06:26:50 CEST 2004

Na to DV video je jedno lacine "skororeseni": Pokud je to jiz hotove
sestrihane, nahrat zpet na DV (D8) pasku. Bohuzel nelze takto rozumne ulozit
rozdelany projekt. Na to jsem koupil 10 ks DVD+RW, takze tam dam cca 40GB.
To na to video vetsinou staci. Asi jsem mel kliku, protoze za cca 2 roky
jsem nemel jeste ani jedno vadne RW medium. Na soubory, na kterych mi
opravdu zalezi pouzivam DVD-RAM, ktery je drazsi ale (snad) spolehlivejsi.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Dolezal Dusan" <dolezal@zoner.com>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, September 07, 2004 5:13 PM
Subject: RE: OT / zachrana dat z HDD

A co stara dobra paska? Pouziva se jeste? A jake tam jsou kapacity? Vim o
tom kulovy, ale co vim z doslechu, tak spolehlivost je vysoka. No a hlavne,
ono neni treba vzdycky zalohovat uplne vsechno, nektera data jsou holt
cennejsi a zpravidla se jedna o ta, ktera nezabiraji tolik mista (i kdyz
vyjimky potvrzuji pravidlo, viz treba jiz zminene DV video ze svatby).

Dusan Dolezal