Propojeni PC-TV, problem se zemi

Phill phillskonf@atlas.cz
Úterý Září 7 21:47:34 CEST 2004

No vyzkousel jsem 1pF v keramice v GM nic lepciho nemeli, je videt
ze to funguje, obraz z PC je jiz vporadku. Bohuzel vznikly na obraze
z STAcka svisle cary a ruseni. Ty kondiky jsem tam jen naferfku napajel,
asi se zitra poohlednu po male krabicce a konektorech do panelu a udelam
to pekne odstinene, snad se obraz zlepsi. STA rozvody jsou stare a rekl bych
hodne nachylne nacokoliv
Kabel mi taky vede kolem siloviny apod. Ty SMD kondiky - to je peknej
hardcore :-) Vsazim na preciznejsi provedeni pomoci plech. krabicky,
uvidime.

Zatim diky za napady. BTW nevyrabi se neco komercne? Nejakej oddelovac apod?

-Phill