OT soukrome auto pro sluzebni ucely

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Září 7 20:30:11 CEST 2004

> Jsou dve moznosti:
>  - Auto je v majetku firmy -> opravy, benzin atd, ale take dokazovani,
> ze bylo vyhradne pouzivano
>    pro firemu (zadna cesta na dovolenou), nebo se musi o
> prislusnou cast
> zvednout zaklad dane :(.
Souhlasim.

>  - Auto NENI v majetku (neni zahrnuto do nakladu), pak tedy ZADNE
> opravy, ZADNY benzin, pouze cestaky.
Nesouhlasim. ^^^^

Benzin (podle prumeru v technicaku) plus pausal na kilak ano, ale ostatni naklady (servis atd.) nikoliv.
Benzin se navic da resit dvema zpusoby. Budte celorocne za cenu, kterou na konci roku vyhlasi MFCR, pak nejsou potreba zadne listecky, ale cena je celostatni celorocni prumer, takze to muze byt o par haliru nevyhodne (treba v Praze, kde jsou obvykle ceny vyssi nez celostatni prumer). Nebo skladovat vsechny listecky a pak se z toho nejak pocita realna cena, ale nevim presne jak, pri mych miniobjemech se mi vubec nevyplaci se s tim babrat.

Jakub Serych

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.