OT / zachrana dat z HDD

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Úterý Září 7 17:13:46 CEST 2004

A co stara dobra paska? Pouziva se jeste? A jake tam jsou kapacity? Vim o tom kulovy, ale co vim z doslechu, tak spolehlivost je vysoka. No a hlavne, ono neni treba vzdycky zalohovat uplne vsechno, nektera data jsou holt cennejsi a zpravidla se jedna o ta, ktera nezabiraji tolik mista (i kdyz vyjimky potvrzuji pravidlo, viz treba jiz zminene DV video ze svatby).

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Bitovod
Sent: Tuesday, September 07, 2004 5:01 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: OT / zachrana dat z HDD

Hmmmm, to se to keca. Ale jak a na co??? Kdyz mam v masine dva skoro plne
120GB disky, tak neexistuje inteligentni zpusob, jak to zazalohovat. Jediny
mozny je zaloha na dalsi disk s predpokladem, ze si neustelou dva disky
najednou.

Samozrejme existujou opticke nebo magneticke mechaniky s rozumnou kapacitou,
ale pro smrtelnika s prumernym prijmem je to v oblasti pohadek na dobrou noc.

Pavel

On Tue, 7 Sep 2004 17:01:28 +0200, Jan Kuba wrote