OT / zachrana dat z HDD

Tony clouseau@seznam.cz
Úterý Září 7 14:43:19 CEST 2004

Taktez TDP

Sice jen jednou, ale tahali mi data z disku kterej lehnul nasledkem prepeti.
Zdroj odkracel a neodpustil si zaverecnou pecku na vystupech.....

Pokud se pamatuji, cena byla predevsim zavisla na tom jak moc ten disk
odesel..
prvni a levnejsi je kdyz odesla jen deska elektroniky, coz vas pripad
evidentne neni a nebylo to ani v mem pripade.
druha drazsi varianta je kdyz odejdou i cteci zesilovace umistene primo u
hlavicek... pak se musi disk cely rozebrat, dat do jineho stejneho jen
plotny a vytahat data...
Sam bych si to netroufl, kdyz jsem si kdysi hral s disky a zkousel co
udelaji bez deklu, bylo videt jak cim dele je na vzduchu tak ztraci data...
jestli to oxidovalo nebo to bylo prachem to nevim..

kazdopadne z TDP tohle udelali, dostal jsem disk stejne velikosti jako jsem
tam donesl plny dat s poznamkou ze obnoveno na 100 procent, tak jsem jen
partition magicem pretahl na svuj novy disk a vsechno fungovalo, system
najel no problem..

Tony