Krabicka

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Úterý Září 7 14:06:21 CEST 2004

Jinak jsem vcera videl v PLUSu (myslim tim hypermarket prevazne s
potravinami) neco jako nouzovou napajecku pro telefon Nokia/Siemens, vystup
z krabicky z tuzkovymi bateriemi pres RJ11, kablik pro Nokii a Siemense
prilozen. Cena IMHO 199,- Kc. Jestli v tom byla nejaka dalsi elektronika
netusim, vlastni pouzdro je sice pruhledne, ale do ruky jsem to nebral.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.