OT / zachrana dat z HDD

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Září 7 13:58:23 CEST 2004

Nebudu to ze siroka uvadet - odesel mi zalozni datovy disk (WD1200JD, 120
GB, formatovany NTFS, logicka jednotka, jeden partition). Koupil jsem dnes
novy, vymenil elektroniku, disk se jiz normalne rozebehne, ale zrejme jsou
poskozene hlavicky nebo jejich ovladani, nebo nejaka cast plotny, protoze to
zacne v disku periodicky v asi sekundovych intervalech cvakat, jako by
hlavicka najizdela, ale nemohla. Po asi minute to disk vzda a sam se vypne.
Mam na nem jeden 40 GB adresar, ktery mam zalohovany, ale mimo to tvori
zbytek ziva data (odhaduji tak 15 GB), ktera zalohoval tento disk. Vcetne
casti materialu pro disertaci, kterou musim do 14 dnu odevzdat. Tazi se tedy
a prosim:

- mate nejakou overenou zkusenost s firmou, ktera umi data dostat zpet?
- co to stoji a je cena odvisla od objemu dat, a pokud ano (predpokladam
to), lze si vybrat adresare, ktere chci ziskat zpet?
- na netu jsem nasel kontakt na radu firem, ktere toto "zarucene umi", ale
chci vsadit na zkusenost, cili potrebuji reference.

Diky moc za podporu a preji hezky den,
Simon Cihelnik