Programovaní 8051 pomoci jazyka C

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Září 7 09:30:42 CEST 2004

:-))) ooops. ale nejste v tom sam;-) I jeden typek zapojeny do
Sourceforge.net na tom makal - teda alespon se to tam pise, ze je to v
fazi planovani .... ale tusim, ze uz od roku 2001 :-))))
mimojezdem nasel se uz nekdo, kdo by tech 10% MikroIDE chtel a dokazal
dotvorit ?

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz