Programovaní 8051 pomoci jazyka C

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Září 7 08:51:25 CEST 2004

Kniha "C pro mikrokontrolery" od Burkharda Manna. Chce to trošku
přemýšlení a listování, protože ta knížka semtam uhýbá od tématu a vrací
se k němu o 30 stran dále :-), ale jinak je docela fajn. Jinak velmi
dobré programovaci IDE pro x51 je uVision od KEIL software.  Myslím si,
že pro začátek vám bude stačit i stažené demo, které má některá omezení
hlavně co do velikosti kódu. Ale jednodušší aplikace si tam pohodlně
odsimulujete v debuggeru. Mimochodem hex pro 2051 z toho řádný
nevykřešete :-/
Pak ještě existuje SDCC, což je free kompilátor - vím, že kdysi kdosi
přemýšlel o napsání IDE pro SDCC, ale pokud je mi známo, nikdy se to
neuskutečnilo... škoda :-(

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz