Semafory.

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Pondělí Září 6 21:55:46 CEST 2004

Hello Ivan,

pondělí, 6. září 2004, you wrote:

Nekomunikují nijak. Ptal jsem se na to kamaráda, který dělá dopravní
značení. Na semaforech se nastaví vzdálenost a rychlost, a oba
najednou se odstartují. U každého stojí chlap, a jeden druhého
prozvoní mobilem, že má zmáčknout start. Když dochází baterka, nebo je
jiná porucha (praskne žárovka) tak semafor začne blikat žlutou. Takže
jeden funguje normálně, a na druhém bliká žlutá. To je potom maso,
když se tam vejde jenom jedno auto :-)))

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic