Re: LCD z tiskárny

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Září 6 21:09:32 CEST 2004

Nmo jeden takovy display taky mam a je v tom klasicky radic ( akrat ze v ty
kapce) Nekdy tam proste nejsou SMD(T) svaby ale ten "1 cernej kemr"
normalne jde pripojit ( pouzivam ho 4bitove u PIC)
Alespon ten muj mel normalne 16 vyvodu ven a ta spousta ostatnich z displeje
sla do vlastniho "zobrazovace"