Re: LCD z tiskárny

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Září 6 19:40:20 CEST 2004

Jestli jste z Prahy, tak 1 az 2 kousky bych mozna nasel komplet displeje s
radicem za 100,-, ale az ve cvrtek nebo v patek.
S postovnym se to uz asi nevyplati.
Je mi jasne, ze chcete vyuzit ten co mate, ale asi nema smysl se tim
zabyvat.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Zdravím,
dostal jsem tiskárnu ze které se mi podařilo vykuchat LCD 16x2. Problém je v
tom, že řadič je černá kapka, ze který leze spousta drátů :o) a je na desce
(10x10cm) kde je spousta jiných kravin... Dá se to lcd nějak využít? Např.
by mě zajímalo, jestli se dá sehnat řadič? Díky za informace.