Programovaní 8051 pomoci jazyka C

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Září 6 18:24:01 CEST 2004

At 18:08 6.9.2004 +0200, =?us-ascii?Q?Petr=20Reznicek?= wrote:
>Preji dobry den,
> v soucasne dobe si hraju s uprocesory 8051 a zacinam se ucit Cecko.
>Chtel bych se zeptat, jestli jste nekdo nenarazil na nejakou prirucku ci
ucebnici zamerenou na programovani mikroprocesoru v tomto jazyce.

Ja jsem koupil knizky C pro mikrokontrolery a Atmel AVR Programovani v
jazyce C. Prvni popisuje C od uplneho zakladu a celkem srozumitelne -
doporucuju. Druha je vicemene preklad helpu k Code*vision AVR C, ta me moc
nenadchnula.
BTW: Pokud chces psat v C tak je lepsi vzit AVR. 8051 je lepsi programovat v
asm.

> Assembler se ucit nechci, takze ten nedoporucujte.

Myslim, ze je i tak dobre se na assembler trochu podivat....

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz