Zakladni deska

lkv hwlkv@post.cz
Neděle Září 5 18:10:25 CEST 2004

Ja to potrebuju behem tohoto tydne a s tim ze potrebuju 5 wifi karet v pci a
jednu ethernetku. Desek se 4 PCI slotama mam spoustu.

 Takze kdyby nekdo vedel ozvete se treba primo na lkv@volny.cz

Diky
LKV

----- Original Message -----
From: "Milan Cizek" <Cizek.Milan@seznam.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Sunday, September 05, 2004 3:55 PM
Subject: Re: Zakladni deska

<  nema tu nekdo na prodej nejakou zakladni desku, ktera ma 5x PCI (nebo
vic)
< a
<  integrovanou sitovou kartu.Na jakykoliv procesor ale nejlip na intela.
<  Mam router a uz nemam kam davat wifi karty.
<
<   Diky LKV

Ahoj, pokud bys na to nechvatal tak zhruba do mesice budu mit volny muj
stavajici router, je to P120MMX, 4xPCI, 3xISA, Intel cipset, ATX, FreeBSD na
tom jede paradne, ZCom-626ky take. Ktomu by bylo 64MB RAM EDO SIMM,
popripade se da pridat jeste jednou tolik.

Milan