Defragmentace disku

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Neděle Září 5 17:47:56 CEST 2004

Tak jsem zkusil po dlouhe dobe defragmentovat disk c. Prestoze mam na
disku 29% volneho mista (1.5GB), defragmentacni program po kratke dobe
ohlasi: "Nektere soubory na tomto svazku nelze defragmentovat".
Nicmene na disku zustane pres 1200 fragmentovanych souboru s poctem
fragmentu asi 20000 (priloha). Mam pro disk c vyhrazenych 5 GB (format
NTFS). Pagefile jsem premistil na d, na disku nezustaly prakticky
zadne nepresunutelne soubory. To jsou ty XP opravdu neschopne s tim
neco udelat? Je to vazne neresitelny problem premistit "par" bajtu z
mista na misto? Mate nekdo podobnou zkusenost?
Dik za vase nazory.

S pozdravem,
   Novalex