Da se vyrobit bleskojistka?

MK info@mcu.cz
Neděle Září 5 17:36:29 CEST 2004

> Ano pane!
> Oni vsichni veceli o cem je rec, tak si tu nehraj se slovicky.
> Puvodne slo o to ten bazmek nekupovat za 500 a ty sem zacnes tajhat
> jiskriste
> Kdyz uz jsme u toho tak ta "blestkojistka - specialni soucastka" muze stat i
> 400Kc
> jde jen o to co si pod tim kdo predstavi....v pripade ochrany UTP to snad
> bylo nad slunce jasne :-)
> Pokud bych mel vse popisovat tak jak se ma asi bych nenapsal nic - a nebo
> vse spatne :-(

Sorry pane,
ale vnaset Vam osvetu do Vasich nazoru je jako hazet perly svinim
Bleskojistka a napetova ochrana NEMUSI a vetsinu take NENI to same.
I kdyz se jak holinky tak hodinky natahuji, take si je snad nebudete plest :-)))))

S pozdravem
MK

PS: mozna by nekdy bylo lepsi nic nepsat, nez psat vylozene kraviny