Nabijecka Nicd NiMh

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Září 5 16:06:03 CEST 2004

Mam nabijecku s MC33340 a MC 34063. Jsou to 2 8-mi nohe obvudky a umi to
  ukoncovat nabijeni podle -dU a teploty, pripadne podle casu (zalezi na
zapojeni MC33340). Ten druhy IO funguje jako spinany zdroj proudu (to
proto ze puvodni zapojeni z DS s LM317 docela topilo => chladic => velka
krabicka...). Pozor na puvodni zapojeni z DS s tou 317kou, funguje
spravne az od 3 clanku. Pri 2 nebo 1 clanku je problem s ovladanim te
317ky kvuli ubytku spinaciho tranzistoru v MC33340 a referencnimu napeti
317ky...

Jiri Drozd